Aug 20, 2010

accident

petang semlm....lagi 10minit nak berbuka.....abah call bg tau...adik lelaki saya kemalangan....

kete terbalik..4 4 tayar naik atas dan pusing semula.....saya dah macam nak rebah....ketar lutut dah...

abah cakap dia tak ape2.....kejadian jadik pagi.....dan petang baru dia bagi tau bila sume dah settle....

saya ingatkan dia masih kat sana.....memang dah nak suh hubby pi jenguk dah......

ada lori bwk minyak masak...tertumpah minyak....kete polis baru jer follow lori ni dan bg tau service lebuhraya suh tabur pasir kat tumpahan minyak tu...tp lom sempat diorang sampai....adik saya yang sampai dulu....

mujur jugak dia tak laju...dok lane kiri....klu laju dan dok lane kanan...ke gaunglah jawab nyer....nauzubillah.....

keadaan kete adik saya...

lain2 gambar....leh tgk kat sini....


2 comments:

aziahmk said...

syukur takde apa2...

'NuReeN' said...

syukur dia x der pa2... jalan licin...