Aug 19, 2010

bath time with daddy

sejak si anak dara makin besar...mama leh relex sket...;)

klu dulu abah nyer tak berani nak mandikan dia...skang suda konfiden...huhuuu....senang sket.....

nak2 plak time pose ni....balik umah haruslah nak kena memasak dulu....

dan abah nyer pun balik awal.....sampai umah lebih kurang sama jer...so...adelah tugas2 mama dulu di pas kat abah pulak.....

salah satu nyer.....mandikan budak 3 beradik itu...;)

mama nak mandi pas masak..so abah mandiakan dia....dari atas dok dengar dia bising + nangis...ingatkan nape...bila intai.....tengok dimandikan camtu dek abah nyer.....huhuhuhu...patutlah kecoh sangat....si anak dara ni penakut sket....dia tak konfiden lah tu...takut jatuh...tu yg bising....

klu mandi ngan mama....mama yg dok kat bangku tu....dia dok atas kaki mama...mandi ngan abah...dia lak yag kena dok kat situ....;)


12 comments:

Intan Inn said...

erm comelnyer dia mandi..hehhe malulah

Intan Inn said...

erm comelnyer dia mandi..hehhe malulah

mazlyna said...

:)

eima said...

klu fahim die slalu wat hal time mama nk memasak ... semua nk mama buat ..

hyazz said...

sian dier... kalu dah pandai sok... siap ler mama nyer... habis satu bilik air dicuci nyer

Normaliza said...

comelnyer. bulat je mata :)

SueZul Corner said...

hehe.. comelnyer fira.. rindu sgt2 kat fira..

mazlyna said...

eima,

kadang dia buat perangai gak...tp mama nyer suka buat tak dengar...;)

hyazz,

tak tau lah camner nnt...tp abang berdua jer takdelah pulak wat camtu...mama garang kot...hahahha

normaliza,

tak lawan bulat mata abang ngah dia lagi...;)

yani,

rindu?....hehehehe....raya nnt leh datang umah..;)

Srifairus said...

hehe... cute jer... hubby saya klu mandikan anak, dia letak jer dalam besen... hehhe

mazlyna said...

dlm besen air tak mengalir...;)

Norafizah Abd Rahman said...

sexy nyer yaya... hehehe

mazlyna said...

sexy ke achu?...;)...