Aug 18, 2010

bubur lambuk

dan tak ketinggalan juadah semlam.....bubur lambuk dari opis hubby....2 bekas sorang....

si amer....makan sorang satu bekas tu...mmg feveret dia bubur2 sume ni...sbb tu lah bila bagi si anak dara makan...dia pun mesti nak nyebok sama....

last year masa dlm pantang.....hari2 atuk nyer gi solat asar kat masjid negeri semata2 nak memuaskan tekak cucu kesayangan nan sorang tu....sebab sebungkus yg atuk bawak balik...konpem dia boleh abiskan sorang....kadang2 tu atuk buat muka tebal mintak lebih sbb orang lain tak merasa...huhuhuhuhu....

amer oh amer......eh...bubur lambuk oh bubur lambuk....

arini surau kat opis lak nak bg bubur lambuk....haruslah saya pi join beratur...;)


3 comments:

eima said...

dah penah try bubur lambuk johor ??
sedap... lagi sedap dr kg baru tuh ...

mmg tip top la....

mazlyna said...

bubur lambuk johor?.....tak sure lah....kadang tu bedal jer makan...;)...bukan tau pun negri mana punyer...huhuhuhu...tambah2 skang ader macam2 version ikut tgn chef...

alyyani said...

semalam pun husband dpt bubur lambuk kg. baru. tp harini baru nak makan. mintak elok lg. :)