Oct 6, 2010

tampal dinding

dah lama nak belikan budak2 ni sticker....tp selalu nye tak jadi beli sebab asiklah design utk girl jer...ape kes nak tampal dlm bilik anak bujang kan....

semlm....masa gi jualan puspanita....terjumpa lah pulak sticker ben10....jenuh saya carik saya kirai....2 keping tu jer yang jumpa...so.....wajiblah amek 2 2 kan....ate dah murah jer....2 hengget jer sekeping.....klu jumpa 5.....5 gak saya beli....;)

wajah yang riang gumbira.....ape tah diorang gelakkan...saya pun dah lupa....;)

sesi tampal menampal.....amer yg beria.....siap tepuk macam nak tepuk nyamuk...;)

hasil nye...;)....oklah tu...nnt tambah lagik......

bolehlah nak tampal2 sebelum mak abah nyer cukup duit nak buat sesi mengecat satu umah pulak...;)

yang ni....keje saya...;)....sajer beli extra sekeping...tak tau nak tampal katner...kita tampal kat tangga....klu rajin nak potong2....leh ikut step tangga tu....nampak cantik gak.....tunggulah tahap kerajinan datang...leh lah wat projek....



2 comments:

little ain said...

huhuhu rajen betol si dua org tuh

Intan Inn said...

wahhh cantikk..erm anak intan ada sticker cars jer yg ben 10 semua kecik2..hehehhe